Değişim / İade / İptal Koşulları

Garanti

Kırılacak eşya olarak tabir edilen porselen ve cam ürünlerinin garantisi eve teslime kadardır. Teslimattan kaynaklanan sorunlarda, teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde kırık ya da sorunlu olan ürünler tespit edilip, Biev’e başvurulmalıdır. Teslimattan itibaren 7 gün içinde sorun bildirildiğinde, ürünlerin parçaları ücretsiz olarak temin edilir, (kırık parçalar müşteriden kargo yoluyla iade alınır. -Kargo ücreti Biev tarafından karşılanır-) ve parça gönderimi yapılır.

İade

biev.com.tr üzerinden satın aldığınız bir ürünü iade etmek isterseniz lütfen bizimle iletişime geçiniz. Müşteri Hizmetleri birimimiz en kısa sürede size yardımcı olacaktır. Kargo teslim tarihinden itibaren 7 gün içerisinde iade talep edebilirsiniz. Biev web sitesinden alınan ürünlerin iade işlemleri teknik olarak sadece sanal pos cihazı üzerinden yapılabilmektedir. Bu nedenle mağazalardan ürün değişimi ya da iadesi yapılamaz. Ürün iade işlemlerinin kargo ücretleri müşteri tarafından karşılanır. Biev tarafından kaynaklanan bir sorun ile eğer müşteriye sipariş ettiği üründen farklı bir ürün gönderilmişse, ürün değişimi talep edebilirsiniz. Bu durumda kargo ücreti Biev tarafından karşılanır, karışıklık en kısa sürede düzeltilerek doğru ürün gönderilir. Teslimattan sonra 7 günlük süreyi aşan iade başvurularında üründen kaynaklanan bir sorun yok ise (ürün ayıplı mal özellikleri taşımıyorsa) işlem yapılamamaktadır.

İade Edilen Ürünlerle İlgili Alacak Dekontu İşlemleri

Sitemizden kredi kartı ile yapmış olduğunuz ve onaylanmış siparişlerinizde yapılan iptal, değişiklik ya da ürün iade işlemleri sonrasında tarafınıza elektronik bir dekont gönderilmektedir. Bu dekontlar bize ödemiş olduğunuz ve yapılan işlem sonrası ürün ya da sipariş toplam tutarı kadardır. Alacak dekontları sitemizde kayıtlı üyelik sayfanıza onay bekliyor statüsünde gönderilmekte ve tarafınızdan onaylanması gerekmektedir. Alacak dekontu işlemleri için aynı zamanda kayıtlı e-mail adresinize de mail yoluyla bilgi gönderilmektedir. Dekontlarınız başka bir siparişinizde kullanmanız için onaylayarak, "Geçerli" hale getirebilirsiniz. Geçerli durumdaki dekontunuzu dilediğiniz herhangi bir siparişinizde yeniden ödeme işlemi yapmadan kullanabilirsiniz.

İptal

Sipariş iptaliniz için destek@biev.com.tr adresine 24 saat içerisinde siparişi numaranız ile birlikte mail yönlendirmesi yapabilirsiniz. Siparişinizle ilgili iptal talebiniz siparişiniz kargoya verilmedi ise işleme alınabilir. Diğer koşulda iade işlem prosedürleri geçerlidir.

Ödeme ve Teslimat

biev.com.tr üzerinden yaptığınız alışverişlerinizde bütün kredi kartlarıyla ödeme yapabilir, ayrıca belirtilen banka kartlarına tanımlanmış taksit avantajları ile alışverişinizi daha uygun vadelere yayabilirsiniz.

Bilmenizi isteriz ki; www.biev.com.tr’den sipariş verilen 100 TL üstü tüm ürünlerin "kargo ücreti" Biev tarafından karşılanacaktır.

Web sitemizden satın almış olduğunuz ürünler sizlere kargo firması aracılığıyla ulaştırılmaktadır. Normal çalışma şartlarında, sipariş verilen tarihten sonraki 7 iş günü içerisinde gönderileriniz kargoya teslim edilmektedir. Ürünler kargoya teslim edildikten sonra size Biev tarafından kargo takip numaranız mail atılarak, siparişlerinizin tahmini elinize ulaşma süresi hakkında bilgilendirileceksiniz. Ayrıca size bildirilen kargo takip numarası ile kargo firmasının sitesinden de "siparişinizin nerede olduğu ile ilgili" bilgi alabilirsiniz. biev.com.tr'den verilebilecek en düşük sipariş miktarı için bir limit bulunmamaktadır. Sitemizden yapılan alışveriş işlemi sırasında faturanın teslimat şekli konusunda seçim yapmanız istenir. Seçiminize göre faturanızı siparişiniz ile birlikte aynı adrese gönderilmesini isteyebilir ya da siparişinizden farklı adrese posta ile gönderilmesini isteyebilirsiniz. Faturanızın gönderilmesiyle ilgili farklı bir seçim yapmadığınızda, kargo ile teslimi yapılan her sipariş fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Resmi faturalarımız yollanan siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır ve siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılmaktadır. Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz. Tüm taleplerinize rağmen teslim edilemeyen fatura için lütfen tutanak tutturunuz ve bize mail ya da telefon yoluyla bildiriniz. En kısa zamanda kargo firması uyarılarak, evrak bulunacak ya da faturanın "aslı gibidir" kaşeli bir kopyası tarafımızdan size yollanacaktır.