# Sevginigöster Binlerce Farklı Ürün İndirimde! biev.com.tr'de

Sıkça Sorulan Sorular

  • Sıkça Sorulan Sorular
    • Nasıl üye olabilirim?
    • Üye olurken verdiğim bilgiler gizli kalıyor mu? / Biev.com.tr’ de Veri Güvenliği Nasıldır?
      • Kullanıcılarımızdan toplanan tüm kişisel bilgiler, en yüksek elektronik güvenlik standartlarında saklanmakta olup, sadece yetkili personellerin, zorunlu durumlarda kullanıcı onayı altında ulaşabileceği bir sistemle, mevcut T.C. kanunları ve uluslararası kanunlar çerçevesinde kullanılmaktadır. Biev.com.tr kullanıcılardan almış olduğu kişisel ve gizli bilgileri kullanıcılarının onayı olmadan hiçbir isim altında, hiçbir nedenle açıklamamayı, söz konusu bilgileri üçüncü şahıslarla paylaşmamayı ve hiçbir surette kötüye kullanmamayı garanti eder.
    • Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
      • Üyelik işlemini gerçekleştirdiğiniz alandan “Şifremi Unuttum” alanına tıklayarak ilgili mail adresinize şifre gönderimini sağlayabilirsiniz. Ayrıca bir sorun yaşadığınız durumda 444 24 38 numaralı telefon üzerinden müşteri hizmetlerimizden yardım alabilirsiniz.>
    • Ödemeyi nasıl yapabilirim?
      • Ödemenizi kredi kartı ya da Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz. Ödeme işleminiz tamamlandıktan sonra siparişiniz gönderilmek üzere sisteme yansıtılmaktadır. Ödemesi yapılmayan siparişler 7 gün sonra otomatik olarak iptal edilmektedir.
    • Siparişimdeki fatura adresini nasıl değiştirebilirim?
      • Sipariş oluşturma aşamasında belirlediğiniz fatura ismi ve adresi değiştirilemez. Bu nedenle siparişinizi onaylama süreci içinde size gösterilen sayfalarda fatura adresinizi kontrol etmeli ve siparişinizi bu şekilde onaylamalısınız.
    • Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
      • Siparişinizin iptali için destek@biev.com.tr adresine 24 saat içerisinde siparişi numaranız ile birlikte mail göndermeniz gerekmektedir. Siparişinizin iptal edilebilmesi için satın almış olduğunuz ürünlerin kargo aşamasına dahil edilmemiş olması gerekmektedir.Diğer koşulda iade işlem prosedürleri geçerlidir.
    • Siparişimdeki bazı ürünleri nasıl değiştirebilirim?
      • Siparişinizde bulunan ürünlerin değiştirilebilmesi için siparişinizde bulunan ürünlerin kargo aşamasına dahil edilmemiş olması gerekmektedir. Faturası kesilip kargo sürecine dahil olan siparişlerde değişiklik yapılamamaktadır.
    • Siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?
      • Sitemizden verdiğiniz siparişlerinizin teslimat adresini müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da destek@biev.com.tr adresine e-posta göndererek değiştirebilirsiniz. Kargo firmasına teslim edilen siparişlerinizi ise kargo şubeye ulaştıktan sonra sadece biz talimat vererek değişiklik isteyebiliriz.
    • Kargo ücreti ne kadar ?
      • Biev.com.tr’de tüm ürünlerde kargo ücreti 6,90 TL'dir. 100 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır.
    • Satın aldığım ürünü iade etmek istersem ne yapmalıyım?
      • Aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde www.biev.com.tr adresi üzerinden müşteri hizmetlerimize ulaşarak, faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturası ürün birim fiyat + kdv şeklinde kesilmelidir.Ürün iade işlemlerinin kargo ücretleri müşteri tarafından karşılanır. Biev.com.tr üzerinden alınan ürünlerin iade işlemleri teknik olarak sadece sanal pos cihazı üzerinden yapılabildiği için Biev mağazalarından ürün değişimi ya da iadesi yapılamaz. Biev tarafından kaynaklanan bir sorun ile eğer müşteriye sipariş ettiği üründen farklı bir ürün gönderilmişse, ürün değişimi talep edebilirsiniz. Bu durumda kargo ücreti Biev tarafından karşılanır, karışıklık en kısa sürede düzeltilerek doğru ürün gönderilir. Teslimattan sonra 7 günlük süreyi aşan iade başvurularında üründen kaynaklanan bir sorun yok ise (ürün ayıplı mal özellikleri taşımıyorsa) işlem yapılamamaktadır.